משרדי נסיעות » מאמרים וחדשות » למה טיול מאורגן לארצות הברית עדיף על טיול עצמאי

למה טיול מאורגן לארצות הברית עדיף על טיול עצמאי

אין ספק שאחד היעדים הפופולאריים ביותר עבור ישראלים, היא ארצות הברית. היא  בוודאי אחד היעדים הנחשקים עבור מי שמעולם לא ביקר במדינה. התרבות האמריקאית נטועה אצלנו עמוק, דרך סרטים, סדרות, מוזיקה, ספרות, שאנחנו חולמים להגיע אל המדינה ולבקר בה, לראות האם כל מה שקראנו, שמענו וראינו אכן נכון. אנחנו רוצים לדעת איך זה מרגיש בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות. 

ישנן דרכים וסיבות שונות לביקור בארה"ב. עבור תיירים המגיעים לתקופה קצרה לביקור ובסופה חוזרים ארצה, ישנן שתי דרכים עיקריות. טיולים מאורגנים וטיול עצמאי. במאמר זה אנחנו נסביר מדוע טיול מאורגן לארצות הברית עדיף על טיול עצמאי, ובסוף נציג מספר נקודות כיצד נכון לבחור טיול מאורגן שיענה על הצרכים שלכם ויאפשר לכם ליהנות מחוויה ייחודית ויוצאת דופן. 

למה טיולים מאורגנים לארה"ב עדיפים על טיולים עצמאיים?

בשביל להבין מדוע טיול מאורגן לארה"ב עדיף על טיול עצמאי, צריך לאפיין תחילה את שני סוגי הטיולים. 

טיול מאורגן לארצות הברית הוא טיול שמארגנת חברה עבור קבוצה של מטיילים, והיא מספקת להם את כל מה שהם צריכים. טיסות, בתי מלון, הסעות, מדריך מקצועי, מסלול, כניסות לאתרים ועוד. ברוב המקרים, המטיילים לא צריכים לעשות שום דבר, מלבד להופיע ביום הטיסה בשדה התעופה ולהצטרף לקבוצה. בדרך כלל, הקבוצות הן הומוגניות, מטיילים בני אותו גיל, פחות או יותר. 

טיול עצמאי לעומת זאת, הוא טיול שכל אחד מתכנן לעצמו, באופן חופשי על פי התקציב שעומד לרשותו ועל פי משך הזמן שהוא יכול לבקר במדינה. הוא צריך לדאוג לעצמו לכרטיסי טיסה, בתי מלון, תחבורה, כניסות לאתרים, מסעדות ועוד. 

אז למה טיולים מאורגנים לארצות הברית עדיפים על פני טיול עצמאי? הנה מספר הסברים:

  • הסבר ראשון – זה מונע טרחה משמעותית. במקום שאנחנו נצטרך לעשות הכל, יש מי שעושה בשבילנו כל מה שנדרש בשביל שנוכל ליהנות מהטיול. החל מטיסות וכלה בדברים הקטנים ביותר. 
  • הסבר שני – טיול מאורגן לארצות הברית מאפשר לנו ליהנות מביקורים בהרבה מאוד מקומות, אשר מאוד ייתכן שבחלק מהמקרים אנחנו לא נכיר או לא נצליח להגיע אליהם באופן עצמאי. במקרים מסוימים נוכל לעשות זאת גם מהר יותר מאשר בטיול עצמאי. 
  • הסבר שלישי – בטיול מאורגן לא נהיה לבד. תמיד נהיה עם קבוצה, נכיר אנשים חדשים ונהנה איתם. 

איך בוחרים טיול מאורגן?

בשביל לבחור טיול בצורה נכונה, אנחנו צריכים להחליט מה הסוג הטיול שאנחנו רוצים לעשות ולאן, החוף המזרחי או החוף המערבי (או שילוב של שניהם). 

עלינו להחליט באילו אתרים ומקומות נרצה לבקר, ומה חשוב לנו שהטיול יכלול. ישנם טיולים שכוללים יותר ביקורים בערים הגדולות, וישנם כאלה הכוללים יותר ביקורים בשמורות טבע ייחודיות. 

לסיכום, עלינו לבחון כמה זמן נמשך הטיול, כמה טיסות ונסיעות ארוכות הוא כולל, באילו בתי מלון לנים, ומה העלות שלו כמובן. 

עוד באותו נושא

מדריך משרדי נסיעות

מדריך משרדי נסיעות

  גולשים רבים שיקראו את המדריך הזה בטח יגידו לעצמם, איך זה שהחבר'ה האלה,  עובדים באינטרנט, מקימים אתר תיירות ,והם כותבים מאמר על משרדי...

מה מציעים לנו משרדי נסיעות

מה מציעים לנו משרדי נסיעות

עבור דור האינטרנט זה יישמע בנאלי אבל משרדי נסיעות מספקים לנו היום יותר מאשר אי פעם   סיפור אישי שהיה כך היה, לפני אי אילו שנים, לא נציין מתי...

חוליו – טיסות בדרך ה-90 במחיר איכותי

חוליו – טיסות בדרך ה-90 במחיר איכותי

רוצים לטוס לחו"ל עכשיו ובזול? כל מה שאתם צריכים זה סמארטפון ואפליקציה קטנה בשם חוליו.  עכשיו לא צריך להתקשר יותר לברר, הסמארטפון עושה...

חבילות נופש בארץ – החבילות המובילות לפסח

חבילות נופש בארץ – החבילות המובילות לפסח

לעיתים הגיע הזמן לצאת למנוחה ולהרגע מאווירת העבודה והלחץ הסובבים אותנו מידי יום, כמה טוב אם כך שיש מגוון של חבילות נופש לבחור מהןבישראל אנו...

נופשונים בדקה ה-90 – אף פעם לא מאוחר לצאת לנופש

נופשונים בדקה ה-90 – אף פעם לא מאוחר לצאת לנופש

גם אם לא תכננתם והזמנתם חופשה מראש תמיד ניתן להנות מחופשה מיידית בדקה ה-90 בקלות ואפילו בזולבמרבית המקרים אנו מתכננים את החופשה שלנו בדקדקנות,...